۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85115193
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده جمهوریخواه مواد قانونی استیضاح بایدن را ارائه می‌کند

تهران- ایرنا- مارجوری تیلور گرین عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه گفت که قصد دارد مواد قانونی استیضاح جو بایدن رئیس جمهوری این کشور را ارائه کند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، گرین پنجشنبه گفت که بایدن سوگند خود مبنی بر حفاظت از مرزهای کشور و دفاع از امنیت ملی را زیر پا گذاشته و به همین دلیل خواهان استیضاح وی است.

این نماینده جمهوری ایالت جورجیا با تاکید بر اینکه بایدن نتوانسته به مسئولیت‌های خود در مقام ریاست جمهوری عمل کند، افزود که طرح وی شامل «اولین مجموعه» از مواد قانونی استیضاح است.

گرین بایدن را متهم کرد که از ابتدای ریاست جمهوری خود بطور نظام‌مند تلاش کرده است تا آمریکا را نابود کند.

گرین تاکید کرد: سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و اظهارات بایدن درباره مرزهای جنوبی ناقض قوانین ما بوده و کشور را نابود کرده است. بایدن آشکارا مسئولیت‌هایی را که طبق قانون اساسی به وی محول شده، نقض کرده و خود او تهدید مستقیمی علیه امنیت ملی ماست.

گرین دو روز پیش نیز از تصمیم خود برای ارائه مواد قانونی برای استیضاح کریستوفر ری مدیر اف. بی. آی و متیو گریو دادستان کل منطقه کلمبیای آمریکا خبر داده بود.

وی اعلام کرده که در نظر دارد مواد قانونی استیضاح مریک گارلند دادستان کل و الخاندرو ماریورکاس وزیر امنیت داخلی را نیز ارائه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha