آژیر، در آذربایجان غربی به صدا در می‌آید

ارومیه - ایرنا - نویسنده و کارگردان پیشکسوت ارومیه‌ای از تولید تازه ترین سریال تلویزیونی خود برای شبکه استانی آذربایجان غربی با نام «آژیر» خبر داد.

رامین اصغری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سریال ۱۶ قسمتی نخستین سریال تاریخی مربوط به دوران معاصر ارومیه است.

وی اظهار کرد: این سریال «درام کمدی» و به عبارتی هم از موقعیت‌های کمدی و هم از طنز برخوردار است.

این کارگردان پیشکسوت ادامه داد: سریال به زبان ترکی آذری است و ‌در پاییز سال‌جاری از شبکه استانی پخش خواهد شد.

اصغری یادآور شد: این سریال جزو سریال‌هایی است که نزدیک به ۲۰ نیروی اصلی و محوری دارد و همچنین نزدیک به ۳۰۰ نفر در سکانس‌های مختلف به عنوان هنرور و سیاهی لشکر در آن ایفای نقش می‌کنند.

اصغری اضافه کرد: این سریال به وقایع و رویدادهای دهه ۶۰ و ۶۶ می‌پردازد چنانکه لوکیشن‌ها، اماکن فیلمبرداری، معماری و ظاهر ساختمان‌ها و وسایلی که در منازل آن زمان مورد استفاده قرار می‌گرفت در آن به نمایش در می‌آید.

به گفته وی، در این سریال یک قصه عاشقانه در کنار وقایع آن زمان روایت می‌شود.

وی، اکبر سبیلان، مهدی امیر ارسلانی، پرویز ظرافت، قاسم محمد زاده، هادی افتخارزاده، فرزانه بهزادی و پریناز هنرمند را بازیگران اصلی این سریال عنوان کرد.

اصغری ادامه داد: همچنین سعید جلوه گری از دیگر بازیگران این سریال است و سعی شده از پتانسیل هنرمندان شمالغرب کشور در ساخت آن استفاده شود.

به گزارش ایرنا، رامین اصغری نویسنده و کارگردان تلویزیونی اهل ارومیه دارای مدرک کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و ‌در کارنامه هنری اش ساخت سریال تلویزیونی «حورمت، دریا، اوجاداغلار، گنج، قرارسیز و ایران ۹۱ دیده می‌شود که از پر از مخاطب ترین سریال‌های تلویزیونی شبکه استانی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha