۲ شرکت دانش بنیان برای صادرات تجهیزات نفتی به ارمنستان توافقنامه امضا کردند

تهران - ایرنا - دو شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای صادرات تجهیزات فناورانه حوزه نفت با هیات تجاری ارمنستان توافقنامه امضا کردند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرات تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود.

بر همین اساس در حاشیه این نمایشگاه، یک هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان توانست با تدارکات پیش‌بینی شده از سوی صندوق نوآوری، با دو شرکت دانش بنیان ایرانی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کند.

۲ شرکت دانش بنیان برای صادرات تجهیزات نفتی به ارمنستان توافقنامه امضا کردند

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، توافقنامه اول مربوط به توافق یک شرکت دانش بنیان با هیات ارمنستانی برای «ری برند» و ثبت شرکت در این کشور و در مرحله بعد صادرات محصول به ارمنستان بود.

همچنین یک شرکت دانش بنیان نیز برای تست و آزمون محصول و سپس صادرات محصول به ارمنستان با هیات تجاری این کشور به توافق رسید.

این دو توافقنامه از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برخوردار است.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز ۲۷ اردیبهشت با حمایت صندوق نوآوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و تا روز ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد، ۱۵ شرکت دانش‌بنیان به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha