۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85116554
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«میرابیان» سکان‌دار کُشتی همدان شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85116554
«میرابیان» سکان‌دار کُشتی همدان شد

همدان- ایرنا- علی ضمیری معاون ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد: حسین میرابیان از امروز شنبه به طور رسمی به عنوان سرپرست، فعالیت خود را در هیات کشتی استان همدان شروع کرد و با ابلاغ فدراسیون او سه ماه فرصت دارد تا مجمع انتخاباتی را برگزار کند.

اگرچه حسین میرابیان از جنس کشتی نیست اما بر اساس شنیده‌ها این سرمایه دار و فعال اقتصادی، در حوزه ورزش نیز سابقه فعالیت داشته است.

امروزه کشتی همدان براساس آخرین اعلام سایت فدراسیون کشتی کشور در رده ۲۲ قرار دارد و برخی اصرار دارند که شرایط را بهتر جلوه دهند اما این آمار ثبت شده گویای واقعیت محض است.

میرابیان هم اکنون رشته‌ای را برای سرپرستی تحویل گرفته که از چند جهت ضربه فنی شده و همچنان پرحاشیه‌ترین رشته ورزشی حال حاضر استان است.

فاصله گرفتن برخی نام آوران و مربیان مطرح کشتی از همکاری با هیات، به خودی خود چالش‌های بزرگی را ایجاد کرده است که نیاز به تغییر رویکرد و سعی در جذب آن‌ها داشت.

در واقع این روزها خلاء بزرگ در کشتی استان، نبود همدلی و همگرایی است و اگر میرابیان می‌خواهد که شرایط کشتی بهبود یابد، باید به این مهم توجه کند تا در فضایی آرام بتوان به پیشبرد اهداف و برنامه‌ها پرداخت.

قطع به یقین حضور افراد متخصص، باتجربه و مسلط بر دانش و علم روز در کمیته‌های مختلف زیرمجموعه هیات کشتی استان بسیار حایز اهمیت است.

امروزه کشتی همدان به روح و تنفس تازه نیاز دارد و اگر با همان ترکیب گذشته پیش برود، نه تنها آینده‌ای روشن در انتظارش نیست.

بهره مندی تعاملی و اجرایی از شخصیت‌های کارنامه دار و متخصص در ورزش کشتی از جمله مدال آوران المپیک، جهانی و آسیایی برای ایجاد اتاق فکر در راستای شروع دوباره برای سازندگی این ورزش باید مورد توجه قرار بگیرد.

دوری از هرگونه حاشیه و تنش، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و تعامل با همه تفکرها و سلایق از مهمترین نیازهای امروز کشتی استان در مسیر بازگشت به شرایط مطلوب است.

هر چند با تمام این تفاسیر، هنوز هم دستگاه ورزش و فدراسیون تکلیف خود را روشن نکرده‌اند که آیا قرار است ثبت نام در انتخابات تجدید شود یا اینکه با همین قبلی‌ها، مجمع برگزار می‌شود.

تکرار مجمع چه بسا باعث تغییراتی در بین ثبت نام کنندگان و انصراف برخی شود اما اگر با همین نفرات قبلی، مجمع انتخاباتی برگزار شود، دستخوش بسیاری از اتفاقات جدید خواهد شد.

حمیدرضا یاری طی چهارسال قبل رییس هیات کشتی استان بود که با پایان یافتن دوره ریاست او، دیگر تمایلی برای ادامه ریاست نداشت تا امور این هیات با سرپرستی ادامه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha