۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85117314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از معابر اردستان آغاز شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 85117314
عملیات آسفالت ۲۰  هزار متر مربع از معابر اردستان آغاز شد

کاشان - ایرنا - شهردار اردستان گفت: عملیات آسفالت و لکه گیری ۲۰ هزار متر مربع از معابر سطح این شهر در حال انجام است.

معین مهدانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر شهر اردستان، آسفالت و لکه گیری معبرهای اصلی و فرعی آن اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد:یکی از مهم ترین مطالبه های مردم شهر اردستان از شهرداری، بهسازی آسفالت معابر است که مطالبه درست و به حقی است و باید محقق شود.
شهردار اردستان بیان کرد: شهرداری امسال با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی اقدام کرده، در حال حاضر برای مرحله نخست نهضت آسفالت، در چهار محور شهر اردستان برنامه دارد و عملیات روکش آسفالت آغاز شده است.
وی افزود: هم اکنون در حال آسفالت‌ریزی، زیرسازی و جدول گذاری بلوار مسکن مهر به میزان شش هزار مترمربع هستیم و در ادامه عملیات جمع آوری آسفالت فرسوده، جدول گذاری و روکش آسفالت کنار گذر شرقی شهرک کاوه انجام می شود.
مهدانیان گفت: روکش آسفالت لاین جنوبی بلوار شهرک امام حسن(ع) به میزان ۶ هزار مترمربع و خیابان فرعی شهرک مدرس به میزان ۲ هزار متر مربع انجام می شود.
وی افزود: در مرحله دوم نهضت آسفالت در اردستان، نقاطی که بیشترین خرابی را دارند ازجمله، شهرک حافظ، مطهری و برخی خیابان‌های شهر مانند شهید فائق، هلال احمر و امام خمینی(ره) زیرسازی و سپس آسفالت جدید می شوند.
شهردار اردستان در ادامه بیان کرد: گلایه مردم از وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها به حق است، از همشهریان می‌خواهیم با توجه به اینکه خدمات اولویت بندی شده و نیازمند تامین بودجه‌های زیاد است برای اجرای طرح ها صبور بوده و به شهرداری برای رفع بحران آسفالت شهر کمک کنند.
شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ شرقی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha