۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۴
کد خبر: 82462391
T T
۰ نفر

اجرا و بهره برداري از 11 طرح عمران شهري در اردستان

۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۱۴
کد خبر: 82462391
اجرا و بهره برداري از 11 طرح عمران شهري در اردستان

اردستان، كاشان - ايرنا - شهردار اردستان گفت: 11 طرح عمراني، خدماتي و شهري با صرف اعتباري بالغ بر 17ميليارد و 300 ميليون ريال از محل اعتبارات داخلي شهرداري اردستان اجرا و به بهره برداري رسيد.

سيد محمد هادي موسوي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا به اجراي عمليات احداث ميدان حكيم الملك به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع شامل آزاد سازي، احداث ميدان، اصلاح هندسي و ايجاد روشنايي با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال با هدف بهبود عبور و مرور شهري و ايمن سازي اشاره كرد.
وي افزود: فاز دوم بوستان انقلاب به مساحت 5 هزار مترمربع شامل سنگ فرش، جدول كاري، ايجاد آب نما، اجراي تاسيسات، مبلمان شهري و روشنايي با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 800 ميليون ريال به بهره برداري رسيده است.
موسوي با اشاره به تكميل و تجهيز رفوژ مياني بلوار شهيد مدرس و شهيد مفتح شامل اجراي كف فرش به ميزان 4 هزار و 800 مترمربع، روشنايي و مبلمان شهري با صرف اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال، از راه اندازي فاز اول مركز جام ديجيتال با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.
شهردار اردستان گفت: طرح احداث پاركينگ و بازار روز خيابان شهيد فائق در زميني به مساحت 800 مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال به زودي به بهره برداري مي رسد.
موسوي به تكميل عمليات احداث سرويس بهداشتي بلوار دانش آموز به مساحت 70 مترمربع همراه با نمازخانه با صرف اعتباري بالغ بر 700 ميليون ريال اشاره كرد و افزود: عمليات آزادسازي خيابان شهداي مون به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال به پايان رسيده است.
وي با بيان اين كه در راستاي اجراي مصوبات شوراي ترافيك، شهرداري اقدام به ايجاد پايانه مسافربري درون شهري كرده است تصريح كرد: اين طرح شامل5 هزار و 90 مترمربع آسفالت ريزي، اجراي مبلمان شهري و ساخت سرويس بهداشتي با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون ريال است.
وي به اجراي طرح زيرسازي و آسفالت مسير دسترسي به دانشگاه پيام نور مركز اردستان شامل 4 هزار مترمربع زيرسازي و 2 هزار مترمربع آسفالت با هزينه اي بالغ بر يك ميليارد و 800 ميليون ريال از محل اعتبارهاي داخلي شهرداري اشاره كرد.
شهردار اردستان افزود: هدف از اجراي اين طرح ايمن سازي عبور و مرور، اتصال دانشگاه به مركز شهر، سهولت در رفت و آمد و پايين آوردن هزينه سفر دانشجويان است.
موسوي به اجراي عمليات كانيوگذاري به مساحت 2 كيلومتر و صرف اعتباري بالغ بر 800 ميليون ريال با هدف دفع آب هاي سطحي و بالارفتن عمر آسفالت معابر اشاره كرد و گفت: اصلاح، تعويض و ايجاد روشنايي معابر و پارك هاي سطح شهر با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
مركز شهرستان اردستان در 118كيلومتري شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامري نيا * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir