۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85117446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی ۵۶ هکتار زمین ملی و دولتی در شهرستان دماوند 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85117446
آزادسازی ۵۶ هکتار زمین ملی و دولتی در شهرستان دماوند 

دماوند - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای مقابله با زمین خواری، ۵۶ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پلاک‌های ارزشمند شهرستان دماوند رفع تصرف و آزادسازی شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز یکشنبه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، حسین جنتی اظهار داشت: این رفع تصرف و آزادسازی در زمین پلاک‌های نوده، خورین، عباس‌آباد و مهرآباد در حوزه شهرستان دماوند انجام شد.

وی افزود: با دستور مقام قضایی، همکاران یگان حفاظت این اداره کل در معیت عوامل یگان حفاظت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری رودهن به همراه نیروهای یگان و کلانتری رودهن به پلاک‌های مهرآباد، خورین، نوده، عباس‌آباد و مهرآباد عازم شدند تا طی یک شبانه‌ روز کار منسجم ۵۶ تیمی و با تعاملات بین بخشی هکتار از اراضی مذکور که بخشی از آن‌ها نیز متعلق به جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بود را از دست متصرفان آزاد سازی کنند.
این مسئول ادامه داد: طی رفع تصرف ذکر شده ۲ نفر از متصرفان و زمین خواران منطقه نیز دستگیر شده و به دستگاه قضایی بخش رودهن تحویل شدند.
جنتی در پایان از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تصرف موارد را با شماره اختصاصی چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی (۱۶۵۶) اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha