۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85117527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ پروژه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در چرخه ساخت قرار دارند

اهواز - ایرنا- مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۱۵ پروژه بهداشتی استان خوزستان با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده در سال ۱۴۰۱ بین این دانشگاه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد چرخه ساخت شدند.

مهندس رحیم نوروزیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا با اشاره به تکذیب مطالب منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر حذف ۷۰ پروژه بهداشتی از پروژه‌های بهداشتی خوزستان بیان‌کرد: باتوجه به تفاهم‌نامه منعقد شده در نیمه دوم آذرماه ۱۴۰۱ در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شبکه‌های بهداشت کشور، اجرای و پیشرفت پروژه‌ها همواره در دستورکار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از پروژه‌های دانشگاه حذف نشده افزود: طرح‌های دانشگاه احداثی هستند نه تکمیل یا تجهیز بنابراین موضوع احداث از نظر ساخت سازه فرآیند زمانی مشخص را باید طی کند.

نوروزیان ادامه‌داد: از تاریخ انعقاد تفاهم‌نامه تاکنون تقریبا پنج ماه می‌گذرد و بر اساس آخرین گزارش‌ها ۲۶ پروژه بهداشتی ساخته و تحویل داده شده است.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: همچنین ۶۵ پروژه در مراحل مختلف ساخت (پی‌کنی،اسکلت‌بندی، سقف و نازک‌کاری) و ۲۱ پروژه دیگر در مرحله اخذ اعتبار و تجدید فراخوان مناقصه هستند که بعضی از آنها برای دومین بار به چرخه مناقصه وارد شده‌اند.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانشگاه تا پایان شهریور ۱۴۰۲ برای نهایی‌شدن تفاهم‌نامه و ساخت همه پروژه‌ها زمان دارد بنابراین تمام تلاش مجموعه معاونت توسعه دانشگاه بهره برداری کامل از این پروژه ها در مدت زمان باقی مانده است تا مردم استان از خدمات بهداشتی مطلوب‌تری برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر۹۱ پروژه فاقد هرگونه مشکل هستند که ۲۶مورد ساخته شده و ۶۵ مورد در حال ساخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha