۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85117534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش حزب الله در جنوب لبنان با حضور رسانه های مختلف + فیلم

تهران - ایرنا - حزب الله چند روز مانده به سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا از پایگاه خبری «وردنا»، ‌ حزب الله چند روز قبل از بیست و سومین سالگرد آزاد سازی جنوب لبنان از دست نظامیان اشغالگر صهیونیستی در یکی از پادگان های خود در جنوب لبنان نزدیک به منقطه ملیتا رزمایش برگزار و در آن از گلوله های جنگی استفاده کرد و موشک ها و خودروهای نظامی خود را به نمایش گذاشت.

در این رزمایش، یگان های تخصصی از رسته های مختلف نظامی حزب الله لبنان حضور داشتند.

در این پیوند، «محمد عفیف» مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله اظهار داشت که ماهیت، مکان و زمان این فعالیت نظامی مشخص است و به مناسبت جشن مقاومت و آزادسازی منحصرا" در مقابل خبرنگاران و رسانه‌ها انجام می‌شود که نمونه‌ای ساده از توانمندی‌های واقعی مقاومت در چارچوب ارسال پیامی به رژیم اسرائیل درباره آمادگی مقاومت برای جلوگیری از تجاوز دشمن و دفاع از لبنان است.

لازم به ذکر است که حزب الله پوشش رسانه ای این رزمایش را محدود به رسانه های وابسته به خود نکرد، بلکه از رسانه های مختلف داخلی و خارجی با هر گرایش سیاسی جهت پوشش این رزمایش دعوت کرد.

در مراسم اختتامیه رزمایش این رزمایش نیز «هاشم صفی‌الدین » رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت رو به افزایش است، گفت: هر کس به تصمیم‌های بین‌المللی و جامعه بین‌المللی دل ببندد باخته است و هرکس فلسطین را بازگرداند و از ثروت محافظت کند، قدرت دارد. 

وی تاکید کرد که در این مانور آمادگی کامل و همیشه برای مقابله با هرگونه تجاوز و تثبیت معادلات بازدارندگی که از لبنان محافظت می کند، به نمایش در آمد. 

رئیس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان کرد که سلاح در دست رزمندگان مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل باقی خواهند ماند.  

وی خطاب به نیروهای رژیم اسرائیل گفت: مقاومتی که پیروزهای بزرگی را رقم زده است، خسته نمی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha