امیدآفرینی از مولفه‌های اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان‌شمالی گفت: امیدآفرینی از مولفه های اصلی برای ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در رویداد سیاسی سالجاری است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تزریق حس امیدواری با تببین عملکردهای نظام توسط مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: دشمنان از مدت ها پیش با بهره گیری از ابزار رسانه سعی در تزریق روحیه نا امیدی به جامعه دارند و مردم را به حضور حداقلی در پای صندوق رای تشویق می کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: در این بین بسیاری از دستگاه های اجرایی بویژه حوزه رسانه و اطلاع رسانی با تولید آثاری امیدبخش، نقشی مستقیم در برگزاری انتخابات باشکوه و افزایش مشارکت دارند.

حسین نژاد با اشاره به سناریو سازی دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، گفت: دشمنان حتی شرایط برگزاری انتخابات را نیز سووال می برند تا گمانه هایی برای ناسالم بودن این رویداد سیاسی در کشور ایجاد کنند این در حالی است انتخابات در کشور همواره در فضایی سالم و رقابتی با شرکت تمامی احزاب و گروه های سیاسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رعایت عدالت و قانون مهمترین وظیفه دستگاه های اجرایی در انتخابات است، خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مهمترین برنامه های سالجاری در استان است که باید همه دستگاه های اجرایی نسبت به برگزاری باشکوه آن ایفای نقش کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha