۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85117768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: مشارکت حداکثری مردم زیباترین جلوه انتخابات است

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: مشارکت با حضور حداکثری مردم زیباترین جلوه انتخابات است، زیرا ابزار قدرت کشور مردم هستند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: شناسایی ابزار قدرت‌ نشان‌دهنده این است که مردم با شناخت صحیح و بصیرت درست از مسائلی که با آن مواجه هستند میزان مشارکت را حداکثری می‌کنند تا با حضور چشمگیر و گسترده این قدرت اثبات شود.

وی تاکید کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت سرلوحه برگزاری انتخابات است.

این مسئول افزود: با تشکیل ستاد انتخابات، فعالیت‌ها برای انتخابات شروع شده و پس از ابلاغ وزیر کشور به همه استانداران و به‌طبع ابلاغ از طرف ما به همه فرمانداران و بخشداران عملا مرحله مقدماتی انتخابات آغاز شد.

فخاری خاطرنشان کرد: وظیفه ما برای شروع انتخابات و تامین امکانات لازم برای برگزاری انتخابات خوب و موثر در دستورکار همکاران قرار گرفته است و فرمایشات مقام معظم رهبری با قوت و جدیت پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: همه عواملی که زیرساخت‌های امنیتی انتخابات را تامین می‌کنند حاضر و ناظر هستند و با برنامه‌ریزی لازم از حقوق مردم دفاع می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که حقوق مردم تضییع شود.

استاندار تهران در مورد سلامت انتخابات افزود: آموزش‌های لازم ۲ طرفه پیگیری می شود تا هم مردم توجیه شوند و هم دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آموزش لازم را ببینند و انتخاباتی در خور شان مردم با رعایت ضوابط، مقررات، رعایت حقوق مردم و امانتداری صورت بگیرد و سلامت انتخابات را تضمین کنیم.

فخاری سپس بر لزوم آموزش عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: تلاش بر این است تا با برنامه‌ریزی درست، صحیح و به موقع به اهداف انتخاباتی برسیم.

نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان برگزار شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور و در ۲۰۸ حوزه انتخابیه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha