۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85118445
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وجود برخی تأسیسات، اجرای طرح‌های شهرداری یزد را با تاخیر مواجه کرده است

یزد- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: وجود برخی تاسیسات مربوط به شرکت‌های برق، گاز، مخابرات و سایر دستگاه‌ها و جابجا نشدن این تاسیسات موجب تاخیر در اجرای طرح‌های شهرداری در سطح شهر می شود.

به گزارش ایرنا، عزیزالله سیفی در یکصدو سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: بعد از اجرای قانون درآمدهای پایدار و ابلاغ آن به شهرداری ها بر مبنای تبصره ۲ ذیل بند ب ماده ۲ این قانون، جابجایی تأسیسات در مسیر اجرای طرح شهرداری، بر عهده دستگاه های مربوطه از جمله شرکت های برق، گاز و مخابرات است.

وی تصریح کرد: اگرچه این قانون باید از ابتدای سال اجرا می شد اما دستگاه های مرتبط با این موضوع اعلام کردند که بودجه ای برای جابجایی تأسیسات آنها برای سال جاری پیش بینی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از طرفی اگر شهرداری هزینه جابجایی تأسیسات را بپذیرد با توجه به اینکه نقض قانون خواهد شد، دیوان محاسبات می تواند در چنین مواردی پرونده را از جهت قانونی پیگیری کند.

سیفی اضافه کرد: در نتیجه این مسئله معضلی برای اجرای طرح های سطح شهر شده است که از مسئولان استان، دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس درخواست می شود برای شتاب بخشی به اجرای طرح های شهری راه حلی برای این مسئله ارائه کنند.

بیش از نیمی از جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفری استان یزد در مرکز این استان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha