۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 85117209
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

خیابانی در یزد به نام بنیانگذار درمان ناباروری کشور نامگذاری شد

یزد- ایرنا - سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با مصوبه این شورا یک خیابان در این شهر به نام نخبه علمی پزشکی ایران و جهان، پروفسور عباس افلاطونیان بنیانگذار درمان ناباروری کشور نامگذاری شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری افزود: همزمان با هفته ملی جمعیت و با نگاه ویژه به حرکت بالنده پژوهشگر متعهد و برجسته شهر میراث جهانی یزد، پروفسور عباس افلاطونیان در مسیر دستیابی به علوم و فنون جدید به ویژه در عرصه درمان ناباروری ، خیابان واقع در خیابان پژوهش، جنب میدان کتاب( روبروی درب دانشگاه یزد) به نام وی نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت و با مصوبه شورای اسلامی شهر یزد و با اکثریت آراء، میدان واقع در تقاطع بلوار امام حسن مجتبی (ع) و علامه جعفری به نام میدان کرامت نامگذاری شد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد از نامگذاری ۲ خیابان در یزد به نام خیابان شهدای روابط عمومی و خیابان ارتباطات نیز خبر داد و گفت: با اکثریت آراء، حدفاصل بلوار آیت الله شهید مدرس تا خیابان شهید بنافتی زاده به نام شهدای روابط عمومی و خیابانی در جنب بوستان بزرگ شهر به نام خیابان ارتباطات نامگذاری شد.

شورای شهر یزد ۱۱ عضو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha