۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85118469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیلات خودگردان: آمریکا مشوق اسرائیل برای جنایت است

تهران - ایرنا - سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: آمریکا با سکوت در قبال جنایات اسرائیل، این رژیم اشغالگر را به ادامه تجاوز و جنایاتش تشویق می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از آژانس مطبوعات فلسطین، «نبیل أبو ردینة» در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه بامداد امروز (دوشنبه) در اردوگاه آوارگان «بلاطه» رخ داد و منجر به شهادت تعدادی از شهروندان و زخمی شدن شماری دیگر بر اثر گلوله‌های نظامیان رژیم اشغالگر شد، قتل عام واقعی و ادامه جنگ همه جانبه علیه مردم فلسطین است.

وی افزود: تجاوز مستمر نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی به شهر نابلس، روستاها و اردوگاه‌های آن، جنایت جنگی بزرگ است که باید فورا پایان یابد.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین کابینه رژیم اشغالگر را مسئول کامل این درگیری های مستمر دانست که فلسطینی‌ها، سرزمین و مقدسات آن‌ها را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سکوت دولت آمریکا در قبال جنایات اشغالگران صهیونیست، کابینه این رژیم را به ادامه تجاوزات خود تشویق کرده است، خواهان دخالت فوری برای توقف جنایات جنون‌آمیز اسرائیل شد که منطقه را به سمت انفجار می‌برد.

ابوردینه پایداری فلسطینی‌ها در تمام سرزمین‌های فلسطین به ویژه شهر نابلس و روستاها و اردوگاه‌های آن را که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ شهید و صدها مجروح تقدیم کرده اند، ستود.

پیشتر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌های جداگانه‌ای به جنایت بامداد امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه «بلاطه» در کرانه باختری واکنش نشان داده و تاکید کردند که این جنایت‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (دوشنبه) به اردوگاه «بلاطه» واقع در شرق نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش در پی یورش نظامیان صهیونیست، نیروهای مقاومت فلسطین و جوانان فلسطینی با آن‌ها درگیر شدند که بر اثر آن سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که «محمد بلال محمد زیتون» ۳۲ ساله، «عبدالله یوسف محمد ابوحمدان» ۲۴ساله و «فتحی جهاد عبدالسلام ریزک» ۳۰ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه به شهادت رسیدند.

مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بویژه در طول ماههای اخیر شاهد عملیات گسترده ضد صهیونیستی است که باعث سردرگمی و ناتوانی سران صهیونیست در ایجاد امنیت برای صهیونیست‌ها شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha