۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85118884
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین: این شرکت تاخیری در تحویل سفارش‌ها ندارد

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت لوله‌گستر اسفراین در خراسان شمالی گفت: این شرکت تاخیری در تحویل سفارش‌های تولید لوله به مشتریان ندارد و هرگونه ادعا در این باره کذب است.

مازیار زند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اخیرا برخی از شرکت ها مدعی شدند که تحویل لوله های سفارش داده شده به لوله گستر اسفراین تا ۲ سال زمان می برد و تولید این محصول طولانی است.

وی افزود: لوله گستر اسفراین هیچ مشکلی در تولید و تحویل به موقع سفارش ها به مشتریان ندارد و حتی تولیدات در ۶ ماه قابل عرضه به متقاضیان است.

زند ادامه داد: این ادعاهای کذب به وسیله افرادی مطرح شده است که به دنبال واردات لوله از خارج از کشور هستند.

مدیرعامل شرکت لوله‌گستر اسفراین خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این ادعاهای کذب مبنی بر تاخیر ۲ ساله در تولید و تحویل سفارشات به متقاضیان لوله های بدون درز از طریق وزارت نفت پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بوده و تنها تولید کننده انواع لوله‌های جداری بدون درز مورد نیاز برای استخراج نفت است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می رود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha