رئیس بنیاد شهید: جامعه نسبت به قهرمانان ملی بی‌تفاوت نخواهد بود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: جامعه نسبت به قهرمانان ملی بی‌تفاوت نخواهد بود و آرامش کنونی مرهون جانفشانی شهدای امنیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز دوشنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت لرستان اظهار کرد: شهدای امنیت مظلوم هستند و باید مسوولان در رفتار عملی و سرکشی و احوالپرسی نیت خود را نشان دهند.

وی گفت: مقام معظم رهبری و رییس جمهور همواره بر توجه به خانواده شهیدان تاکید فراوان دارند همچنین لرستان مرد پرور و شهید پرور و جز استان های دارای بیشترین شهید امنیت است که نشان از ولایت مداری مردمان این خطه دارد که به نظام اسلامی اهمیت می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اکنون در محضر خانواده شهیدان عبدالهی، کرم پور، خانی، بیرانوند ، لطفی و کشوری هستیم و افتخار خواهیم کرد در خدمت خانواده شهدا باشیم. چیزی قابل جبران نیست و اقدام شهید در راه خدا است.

وی ادامه داد: از باب عرض ارادت خدمت خانواده شهدا هستیم و جامعه نسبت به قهرمانان بی‌تفاوت نخواهد بود امیدواریم در این راستا موفق باشیم و محتاج دعای خانواده شهید هستیم.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

حضور در گلزار شهدا، افتتاح یادمان شهدای جاویدالاثر، سخنرانی در یادواره شهید بروجردی ، نشست با دانشگاهیان لرستان ، حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر ، دیدار با جانبازان و خانواده شهید امنیت ، شرکت در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور و سخنرانی در یادواره یک‌هزار و ۴۰۰ شهید بمباران، ۲۹۵ شهید عملیات حاج عمران و ۱۶۹ شهید آزادسازی خرمشهر از برنامه های سفر دوروزه معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به لرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha