۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85119567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هلال‌احمر سفیر اهدای خون شد

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85119567
رئیس هلال‌احمر سفیر اهدای خون شد

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران به دلیل همراهی و همدلی مستمر در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون به‌ عنوان سفیر اهدای خون معرفی شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، در آیینی ویژه و با حضور مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تلاش‌های رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون و ترویج این فرهنگ نجات‌بخش تقدیر شده و نشان و عنوان سفیر اهدای خون نیز به پیرحسین کولیوند اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در این مراسم با اشاره به تکالیف مشترک این سازمان و جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: کمک‌رسانی به مردم و نجات جان بیماران از شاخص‌های ممتازی است که باعث شد سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر در کنار هم و با همراهی و همدلی، اقدامات حیاتی ماندگاری انجام دهند. ثمره این اقدامات نیز تداوم زندگی بیماران هموطن خواهد بود.

وی افزود: نشان سفیر اهدای خون برای کسانی است که نسبت به ترویج این فرهنگ انسان دوستانه، مسئولیت‌پذیر بوده و رئیس جمعیت هلال احمر از مدیرانی است که به عنوان یک انسان دغدغه‌مند، تلاش‌های بسیاری کرد تا ظرفیت بیشتری از جامعه به صف داوطلبان اهدای خون بپیوندند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران اضافه کرد: پویش حمایت ماندگار که همزمان با یکصد و یکمین سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر و با هدف اهدای خون مدیران، کارکنان و داوطلبان هلال‌احمر از ۱۸ اردیبهشت تا نهم مردادماه در حال انجام است، یکی از اتفاقات مبارک و گواه روشنی بر عزم جدی و هم‌افزایی سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر برای خدمت خیرخواهانه و وفادارانه در سراسر کشور بوده و جا دارد از بانیان، برنامه‌ریزان و مجریان این پویش تشکر ویژه داشته باشم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران نیز در این مراسم گفت: بالاترین افتخار برای ما خدمت به مردم است و یکی از مظاهر آن، اهدای خون است؛ امیدوارم به عنوان سفیر اهدای خون، در معرفی و ترویج این کار ارزشمند به نسل جوان گام بردارم.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر مانند همه ماموریت‌های انسان دوستانه، نسبت به موضوع حیاتی اهدای خون نیز با تمام توان در میدان خواهد بود و پویش حمایت ماندگار با استقبال پر شور همکاران و داوطلبان هلال‌احمر در سراسر کشور اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha