۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85119846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش قدرت فرامنطقه ای نیروهای مسلح در ماموریت نداجا موجب امنیت مضاعف کشور شد

رشت- ایرنا- فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به بازگشت غرور آفرین ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از ماموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین گفت: انجام موفقیت آمیز این ماموریت با نشان دادن قدرت فرامنطقه ای نیروهای مسلح ایران موجب ۲ چندان شدن این امنیت شد.  

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت به ایرنا، امیر دریادار دوم منصور لشنی در محفل انس و تدبیر قرآن کریم باگرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد ولی عصر (عج) ) نداجا در رشت، مهمترین شاخصه ماموریت ناوگروه نیروی دریایی ارتش را امنیت آفرینی آن دانست.

وی اظهار کرد: وجود نیروهای مسلح در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی همواره امنیت و آرامش را رقم زده است و با انجام این ماموریت با نشان دادن قدرت فرامنطقه ای نیروهای مسلح ایران این امنیت ۲چندان گشت.

وی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران از ماموریت ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را تشریح و تصریح کرد: فرزندان ایران زمین تاریخ جدیدی را برای این مرز و بوم رقم زدند و برای اولین بار با توکل بر خداوند و دانش تمام ایرانی در بهت جهانیان پرچم مقدس کشورمان را دور کره زمین به اهتزاز در آوردند.

فرمانده آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) رشت افزود: ارزش این کار عظیم در این است که جوانان مان توانستند فرمان فرماندهی معظم کل قوا را سر لوحه قرار دهند و در دوره تحریم های ناجوانمردانه با تکیه بر دانش خلاق و پویایی ایرانی با تجهیزات بومی و ایرانی پهنه های آبی دنیا را که برای ما ناشناخته و فاقد تجربه بود به طول ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر را دریانوردی کنند.

امیر دریادار دوم لشنی خاطرنشان کرد: بر خود می‌بالیم که این افتخار را جوانانی رقم زدند که در این مرکز آموزش دیدند.

این محفل انس با قرآن به مناسبت بازگشت غرور آفرین ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از ماموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین و سالروز آزاد سازی خرمشهربا حضور امیر دریادار دوم سعادت ارشد نظامی آجا در استان گیلان، عاشوری فرماندار رشت و دیگر مقامات لشگری و استانی با قرائت قاری برتر بین المللی سید مصطفی حسینی و همچنین قاریان برتر نیروهای مسلح سرهنگ وفایی و ناخدا سلیمانی در جمع کارکنان و دانش پژوهان آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha