آزادسازی خرمشهر موازنه قوا در جنگ تحمیلی را تغییر داد

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با رشادت‌های رزمندگان در سوم خرداد سال ۶۰، باعث تغییر موازنه قوا در نبرد جنگ تحمیلی علیه رژیم بعث شد.

به گزارش ایرنا، احسان کامرانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان و سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: سوم خرداد اکنون به نماد اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی در هشت سال دفاع مقدس مبدل شده است.

وی بیان کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر ضروری است به نسل جوان منتقل شود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت این روز خجسته در سراسر استان برگزار می‌شود.

اقدام بزرگ ناو ۸۶ نیازمند تبیین وسیع در عرصه‌های جهانی است

کامرانی همچنین با اشاره به اقدام بزرگ دلاورمردان نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: ماموریت مهم و موفق ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیش از پیش بر اقتدار دریایی و حکمرانی اقیانوسی کشور در عرصه بین‌المللی افزوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اقدام بزرگ و تاریخی ناوگروه ۸۶ ، نیازمند تبیین وسیع به منظور روشن سازی ابعاد این موفقیت بزرگ در عرصه‌های جهانی است.

وی ادامه داد: این اقدام با حضور پر صلابت نیروی دریایی ارتش در اقیانوس‌ها در تقویت حکمرانی اقیانوسی کشور نقش بسزایی داشت.

این مسوول همچنین با اشاره به شهادت مظلومانه پنج نفر از نیروهای مرزبانی کشورمان در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر فراجا، مرزبانی و دریابانی شهدای بسیاری به منظور تامین امنیت کشور تقدیم کرده است.

کامرانی در همین خصوص تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی مرهون رشادت‌های جانبازان و شهدا به ویژه شهدای مظلوم اخیر کشورمان بوده و این امنیت به آسانی به دست نیامده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha