۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85119916
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اهمیت و ضرورت بیمه باید برای روستاییان تبیین شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر ضرورت تبیین بیمه برای روستائیان گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی است که باید برای دست‌یابی به آن تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز سه شنبه در دیدار با مدیر بیمه تعاون روستایی استان همدان و کارگزاران استانی، با بیان اینکه در اسلام تاکید شده تا اقتصاد کرامت محور باشد اظهار داشت: آنجایی که صحبت از اداره معیشت، درآمد و اقتصاد خانواده می‌شود، حفط آبرو و عزت بسیار مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان بیمه روستایی قشری عزیز و زحمت کش هستند گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی بود که باید برای دست‌یابی به آن تلاش کنیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به برخی از مشکلات روستاییان افزود: کشاورزی که با تمام سختی‌ها سالیان سال مشغول کشاورزی بوده و برای اقتصاد کشور تلاش کرده، امروز که پا به سن گذاشته است نیازمند حمایت است.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط بیمه تعاون روستایی در استان همدان اظهار داشت: امروز ضروری است تا اهمیت موضوع بیمه برای روستاییان تبیین شود.

اهمیت و ضرورت بیمه باید برای روستاییان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تاکید بر استفاده از ظرفیت برخی اقشار تاثیر گذار در جامعه گفت: روحانیون مستقر و طرح هجرت و شورا یارها و دهیارها، اقشاری هستند که می‌توانند در این عرصه به کمک بیمه تعاون روستایی کمک کنند.

آیت الله شعبانی موثقی افزود: خدمت به کشاورزان و روستاییان دارای ارزش بالایی است و شما با این کار خود به‌صورت غیر مستقیم در عرصه‌های مختلف در حال خدمت به این قشر زحمت کش هستید.

در پایان این دیدار احکام تعدادی از مستمری بگیران به آنها اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha