یک کلینیک مجهز تناسب اندام در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افتتاح شد

مشهد- ایرنا- یک کلینیک مجهز در بخش‌های ورزش درمانی، تغذیه تخصصی و تناسب اندام با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مرکز رشد واحد مشهد افتتاح شد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد روز سه شنبه در حاشیه آیین آغاز به کار این مرکز به خبرنگار ایرنا گفت: این کلینیک را یک واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریال در ۱۳۰ متر مربع راه اندازی کرده است.

دکتر جاوید نوبخت افزود: در این کلینیک با روش‌های علمی و با استفاده از دستگاه‌های به روز، ضمن انجام تحقیقات علمی در این زمینه خدمات آنالیز تندرستی ارگان‌های بدن شامل فاکتور های آزمایش خون بدون تهاجم توسط بادی کوانتوم آنالایزر و استعدادیابی ورزشی کودکان ۶ تا ۱۵ سال به روش هوشمند ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: آنالیز کامل ساختار قامتی و ترکیبات بدن و درمان ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی با روش نوین neufit ، ارائه انواع بسته های تناسب اندام و لاغری موضعی، اندازه‌گیری حداکثر توان و قدرت عضلات در حرکات بدن‌سازی به شیوه هوشمند، سنجش آمادگی جسمانی ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای با روش فتوگرامتری از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

یک کلینیک مجهز تناسب اندام در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افتتاح شد

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: طی تفاهم‌های انجام شده با بخش‌های مختلف، این دانشگاه در نظر دارد خدمات کلینیک سلامت به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما را با تخفیف های مناسب ارایه دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۱۱ واحد و ۶ مرکزآموزشی است.

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند که ۲۰ درصد از این تعداد در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز شامل هشت دانشکده و دو گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی بین المللی است که حدود ۳۲ هزار دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۳۰ هزار دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی و ۲ هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی هستند.

هشت درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می‌دهند و ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می‌کنند.

یک کلینیک مجهز تناسب اندام در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افتتاح شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha