۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85120115
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خرید تضمینی گندم در اصفهان آغاز شد

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷
کد خبر: 85120115
خرید تضمینی گندم در اصفهان آغاز شد

کاشان _ ایرنا _ مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان از آغاز خرید تضمینی گندم خبر داد و گفت: ۴۳ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده سازی شده و به مرور باتوجه به شرایط آب و هوایی اقدام به خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان می کنیم.

به گزارش ایرنا،محسن حاج عابدی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم در شهر مهاباد اردستان افزود:عملیات خرید تضمینی گندم در استان اصفهان از مرکز مهاباد اردستان شروع شده،تا کنون هزارو ۲۰۰ تُن گندم از کشاورزان خریداری شده، پیش بینی می شود خرید گندم در این مرکز به ۲ هزار تن برسد.

وی اظهار کرد: قیمت هر کیلو گندم ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان است و یک هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان یارانه نهاده ها و ۲ هزار تومان هم جایزه تحویل گندم و در مجموع ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان بیان کرد: امسال پیش بینی می شود ۲۲۰ هزار تُن گندم از مزارع استان اصفهان برداشت و ۱۱۰ هزار تُن به شکل تضمینی خریداری شود.
حاج عابدی اظهارکرد: همچنین محصول جو نیز به شکل توافقی توسط شرکت های تعاونی روستایی از کشاورزان خریداری می شود.

شهر مهاباد با چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری شمال غربی اردستان قرار دارد.
شهرستان اردستان با ۴۷۳ رشته قنات، ۴۴۴ چاه مجاز، ۲۵ هزار و ۷۶۱ هکتار زمین کشاورزی و باغی و بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha