ایستادگی مقابل زورگویان و اتکا به توان داخل، دلیل حرکت رو به پیشرفت ایران است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "هزینه مقاومت از هزینه تسلیم کمتر است" گفت: یکی از دلایلی که ایران اسلامی را به سطح بالای پیشرفت همه‌جانبه رساند، ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی زورگویان و اتکا به توان بومی برای گذر از بحران‌ها بود.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نظامی به میزبانی سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: دشمن که به خوبی از غیزقابل نفوذ بودن ساختار دفاعی ایران مطلع است، برای رسیدن به اهداف شوم خود، به جنگ شناختی و نرم روی آورده که همگان باید با افزایش آمادگی و شناخت از این فضای پر پیچ و خم، همانند دوران دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی بیان کرد: هوشیاری مردم به خصوص بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته بار دیگر ثابت کرد در شرایطی که دشمن با صرف هزینه فراوان به دنبال توطئه‌آفرینی علیه کشور است، هیچ سلاحی به اندازه بصیرت کارگشا نیست.

استاندار گلستان به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: یکی از رمز و رازهای پس گرفتن خرمشهر از صدام و نیروهای بعث، اتحاد و انسجام همه نیروهای نظامی و مردمی و حتی پشتیبانی بود.

زنگانه؛ ولایتمداری و تبعیت از فرامین امام(ره) را رمز پیروزی رزمندگان برشمرد و از اسمترار این مسیر از سوی پاسداران و بسیجیان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از چند جانباز و تعدادی از خانواده شهدای گلستان قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha