۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85120751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سقوط شهرداری تداوم نوار ناکامی فوتبال همدان

۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85120751
سقوط شهرداری تداوم نوار ناکامی فوتبال همدان

همدان- ایرنا- فوتبال در سطح استان همدان انگار قرار نیست به مرحله موفقیت و سربلندی برسد و اگر هم افتخاری به دست آمده، بسیار آنی و زودگذر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سقوط شهرداری همدان به لیگ ۲ فوتبال کشور تداوم همین ناکامی‌های تلخ و فراموش نشدنی است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون نظیرش را بسیار دیده‌ایم.

سقوط پاس از لیگ برتر به لیگ یک، سقوط پاس از لیگ یک به لیگ ۲ و سپس لیگ سه، سقوط الوند همدان از لیگ یک به لیگ ۲ و سپس لیگ سه، ناکامی سردار زند ملایر برای صعود به لیگ ۲، ناکامی‌های پیاپی پاس طی سال‌های گذشته برای صعود از لیگ ۲ به لیگ یک تنها بخشی از تلخی‌های ماندگار در اذهان فوتبال دوستان همدانی است.

اتفاق ناخوشایندی که نتیجه تصمیم گیری‌های غیرکارشناسی در امور تیمداری، عدم پرداخت به موقع منابع مالی، نا کارآمدی در مدیریت باشگاه‌ها، اختلاف نظرها و اقدامات سلیقگی در عزل و نصب‌ها و بکارگیری افراد غیرمتخصص در راس امور در این سال‌ها بوده است.

نکته جالب اینکه در همین سال‌ها که تیم‌ها در جریان مسابقات به بن بست نتیجه گیری خوردند، هیچ اظهارنظر کارشناسانه و اثرگذار در راستای نجات تیم‌ها از وضعیت بحرانی صورت نگرفت و زمانی سکوت‌ها شکسته شد که "سقوط"؛ پایانی تلخ در هر فصل بود.

انتقادهایی که پس از هر سقوط در سطح رسانه‌ها، فضای مجازی و محافل فوتبالی موج می‌زند و بیشتر هم جنبه تخریب و مقصر جلوه دادن یک یا چند نفر داشته است.

اکنون همین رویه نیز برای شهرداری همدان تکرار شده و سقوط این تیم به لیگ ۲، علاوه بر موجی از انتقادها، "گفتم گفتم ها" را به میان می‌آورد.

موضوعی که شهردار همدان را برآن داشت تا ظرف روزهای آتی در نشستی خبری پاسخگوی ابهامات باشد و در جمع خبرنگاران شفاف‌سازی کند.

سقوط شهرداری تداوم نوار ناکامی فوتبال همدان

تصمیم گیرندگان فوتبال شهرداری پاسخگو باشند

رییس هیات فوتبال همدان با ابراز تاسف نسبت به سقوط تلخ شهرداری به لیگ ۲ گفت: تصمیم گیرندگان در مدیریت شهری باید بابت سقوط این تیم پاسخگو باشند چرا که از قبل بارها هشدارهای لازم را به مسئولان شهرداری و باشگاه در خصوص روند نتیجه گیری تیم در نیم فصل داده بودیم ولی متاسفانه توجهی نشد و به لحاظ عدم ایجاد حاشیه برای تیم از هر گونه اظهار نظر در فضای عمومی خودداری کردیم.

عباس صوفی افزود: برای به اوج رساندن تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ ۲ و سپس لیگ یک کشور خون دل‌ها خورده شد و خیلی‌ها به خصوص خانواده بزرگ فوتبال همدان در این موفقیت سهیم بودند اما متاسفانه تصمیم گیری‌های غیرکارشناسانه و بی‌توجهی به توصیه‌ها و هشدارها، منجر به این سقوط تلخ شد.

وی اضافه کرد: تمام توصیه‌های ما برحسب دیدگاه کارشناسانه و تجربه فنی و مدیریتی بود اما متاسفانه این نگاه در مدیریت شهری مورد توجه قرار نگرفت و اکنون باید مقابل مطالبه عمومی فوتبالدوستان به خصوص هواداران تیم شهرداری و فوتبال همدان پاسخگو باشند.

صوفی با بیان اینکه غرور کاذب مجموعه کادر فنی باعث لطمه بزرگ به تیم شهرداری شد، گفت: کادر فنی تیم پس از اینکه به بن بست نتیجه گیری رسید باید استعفا می‌داد تا کادر فنی جدید وارد عمل می‌شد و چه بسا اکنون شاهد این سقوط ناگوار نبودیم.

وی افزود: این تیم محصول سال‌ها زحمت و تلاش نیروهای توانمند بومی در عرصه فوتبال اعم از مربیان، بازیکنان، هواداران در کنار مسئولان بود و چرا باید به این سرنوشت تلخ تبدیل شود.

رییس هیات فوتبال خاطر نشان کرد: به عنوان متولی فوتبال استان و به نمایندگی از خانواده فوتبال استان منتظر توضیح مسئولان تیم شهرداری در مورد ضربه زدن به جایگاه نماینده فوتبال استان ‌در کشور هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha