۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85120980
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مرزبان سراوان در چناران به خاک سپرده شد+فیلم

مشهد-ایرنا- پیکر پاک شهید "محمد جمال زاده" از شهدای مرزبان حادثه تروریستی سراوان روز چهارشنبه در شهر چناران تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک این شهید مرزبان صبح امروز از میدان سردار شهید سلیمانی تا گلزار شهدای بهشت حضرت زینب (س) چناران تشییع و در این آرامستان به خاک سپرده شد.

در این خصوص بخشدار مرکزی چناران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم قدرشناس چناران از اقشار مختلف در این مراسم تشییع حضور پرشوری داشتند.

رضا داروغه افزود: همچنین شب گذشته مراسم وداع با پیکر این شهید گرانقدر در زادگاهش، روستای خواجه جراح با حضور انبوه مردم برگزار شد.

وی اضافه کرد: آیین سوگواری این شهید امروز نیز در روستای زادگاهش در هفت کیلومتری چناران برپا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در بامداد روز یکشنبه هفته گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان کشور عزیزمان ایران به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید "حسن بادامکی"، گروهبان یکم شهید "علی غنی باتدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمال زاده"، سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" است.

شهرستان چناران در فاصله ۵۴ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha