تصادف کامیون در منطقه نازلو ارومیه سه مصدوم بر جا گذاشت

ارومیه - ایرنا - فرمانده پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی گفت: تصادف کامیون کمپرسی شهرداری با خودروهای پارک شده و عابران پیاده در منطقه نازلو شهرستان ارومیه، سه مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ رضا پناهی مقدم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این تصادف که به علت عدم توجه به جلو راننده کامیون در محور ارومیه به سِرو منطقه نازلو رخ داد کامیونی با پنج خودرو پارک شده در کنار خیابان برخورد و منجر به جراحت سه نفر شد.

وی با اشاره به اینکه این تصادف باعث قطع پای یکی از عابران پیاده شد، اظهار کرد: این فرد همراه ۲ نفر دیگر از مصدومان جهت درمان و مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف کامیون در منطقه نازلو ارومیه سه مصدوم بر جا گذاشت

به گفته رییس پلیس راه آذربایجان غربی، در سه روز گذشته (خرداد) تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

وی هر چند خبر از کاهش ۲۴ درصدی تعداد متوفیان در اثر تصادف در فروردین سال جاری در استان براساس آمار ارایه شده توسط پزشکی قانونی داد ولی آماری در زمینه تعداد تصادفات منجر به فوت ارایه نکرد.

براساس اعلام رییس پلیس راه آذربایجان غربی در اردیبهشت ماه امسال هم تعداد کشته‌های سرصحنه تصادف رانندگی در آذربایجان غربی را نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۰ درصد کاهش اعلام کرد ولی گفت: احتمال افزایش کشته‌ها پس از انتقال به مراکز درمانی وجود دارد که آمار را باید پزشکی قانونی اعلام کند.

سرهنگ پناهی مقدم به شهروندان و رانندگان توصیه کرد در هنگام تردد در شهر و محورهای مواصلاتی قوانین و مقررات را رعایت و به سرعت مطمئنه توجه کنند، بستن کمربند ایمنی نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

به گزارش ایرنا، سالانه بیش از ۵۰۰ نفر بر اثر تصادف در مسیرهای درون شهری و برون شهری آذربایجان غربی جان خود را از دست می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha