۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴
کد خبر: 85121369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد روستاهای یزد از گاز طبیعی برخوردار هستند

۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴
کد خبر: 85121369
۸۰ درصد روستاهای یزد از گاز طبیعی برخوردار هستند

یزد _ ایرنا _ مدیرعامل شرکت گاز یزد گفت:  ۸۰ درصد جمیعت روستاهای این استان از گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش ایرنا، سعید عقلی چهارشنبه شب در آیین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای اسفنگ بخش مرکزی بهاباد و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر افزود: با اتمام طرح گاز رسانی به شهرستان بهاباد ۹۹ درصد جمعیت استان یزد زیر پوشش شبکه گاز قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: سعی کردیم که در هر شرایطی به عنوان پیشتازان انرژی و از مسیرهای مختلف این سرمایه مطمئن را همه مناطق فراهم کنیم.

وی افزود: برغم مسیرهای سخت و سنگلاخی بودن اما پیش بینی می کنیم شاهد اتمام این پروژه در موعد مقرر باشیم.

وی اضافه کرد: ایجاد شبکه های گازرسانی علاوه بر رفاه اجتماعی، به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های لازم در ایجاد صنایع بزرگ و کوچک در مناطق روستایی مطرح است که موجب شکوفایی ظرفیت های نهفته در مناطق کمتر توسعه یافته شده و با ایجاد زمینه اشتغال ضمن جلوگیری از مهاجرت

جمعیت روستایی به مناطق شهری، بازگشت جمعیت و توسعه و آبادانی این مناطق را به همراه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز کشور هم گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یک حادثه بی‌نظیر در جهان است که وقتی به ابعاد مختلف این عملیات توجه می‌کنیم پی می بریم، این عملیات در اوج اقتدار و اتحاد و همدلی اتفاق افتاده است.

یدالله رحمانی ادامه داد : ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر بزرگ‌ ترین دسیسه دشمنان و طولانی‌ترین جنگ تحمیلی قرن، هشت سال ایستادند و با توکل بر خداوند، دشمن، با ذلت و خفت را از سرزمین خود بیرون راندند و اقتدار و ایستادگی خود را به جهانیان اثبات کردند.

وی با بیان اینکه تمام اقتدار نظام ما به برکت خون شهداست افزود: شهدا مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار بهاباد هم گفت: امیدواریم با اجرای زیرساخت ها در این منطقه باعث اشتغالزایی و ماندگاری جمعیت و بستر خوبی در حوزه کشاورزی و دامپروری که در این روستاها مهیا است شود.

علیرضا تیموری افزود:مردم برای سکونت و امرار معاش باید زیر ساخت هایی از جمله آب، برق و گاز را داشته باشند که خوشبختانه این زیر ساخت ها فراهم شده است.

خط شبکه گاز رسانی به روستای اسفنگ بهاباد ۱۲ کیلومتر است که برای این طرح ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha