اردوی جهادی داندانپزشکی برای خدمت به خانواده‌های شهدا در شهرری برپاشد

شهرری - ایرنا - به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و یکی از گروه‌های جهادی پزشکی مستقر در شهرستان ری، خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران مدافع حرم ساکن شهرری روز شنبه ارایه شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در بازدید از فعالیت های این گروه گفت: این گونه اردوهای جهادی که پرپا می شود با نیت خدایی و دید خداپسندانه است مخصوصا که این اردوها در مناطق محرومی برگزار می شود که مردم واقعا به این خدمات نیاز دارند.

محمد بشارت افزود: این خدمات ویژگیهای خاصی دارد، با توجه به هزینه بالای دندانپزشکی مراجعینی که به این اردوها می آیند بسیار خوشحال و راضی از این مکان می روند چون دندان سالم، و درمان آن برای همه از اهمیت خاصی برخوردار است.

اروی جهادی داندانپزشکی برای ارایه خدمت به خانواده های شهدا در شهرری برپاشد

وی خدمت رسانی به خانواده های شهدا و مدافعان حرم را امری خدا پسندانه خواند و اظهار داشت: خانواده ای شهدا و مدافعان حرم حق زیادی گردن جمهوری اسلامی دارند، مدافعان حرم لشگر فاطمیون در دفاع از اسلام و شیعه های منطقه بسیار نقش مهمی داشتند این گونه خدمات به آنها ذره ای از این جانفشانیها را هم نمی تواند جبران کند.

در این بازدید که باحضور سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)انجام شد، سرپرست فرماندار ویژه ری از بخش های مختلف ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان توسط گروه های جهادی پزشکی به مراجعین و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بازدید کردو با تعدادی از حاضران به گفت و گو پرداخت.

شهرستان یک میلیون نفری ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز، ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha