۱۵ مصدوم حوادث در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شدند

یاسوج- ایرنا- رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ مصدوم ناشی از ۲ حادثه امروز(پنجشنبه) در استان امدادرسانی شدند.

جهانبخش وحدت نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این حوادث مردی ۵۰ ساله بر اثر فرو رفتن قطعات کمباین در شکم و ران دچار آسیب دیدگی جدی شده بود به مرکز پیام یاسوج اطلاع رسانی شده بود که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری پاتاوه به محل حادثهد در منطقه تمنک اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان اورژانس با انجام اقدام های امدادرسانی برای مصدوم این حادثه او را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند.

وحدت نژاد همچنین از امداد رسانی به مصدومان حادثه انحراف از مسیر یک دستگاه اتوبوس در استان خبر داد و یادآور شد: حادثه نیز امروز به مرکز پیام یاسوج گزارش شد که بلافاصله پایگاه های اورژانس شهرک صنعتی۳، ۴، ۵ و دشتروم به محل حادثه واقع در کمربندی چنارستان نرسیده به پلیس راه یاسوج به شیراز اعزام شدند.

وی افزود : این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت که پس از اقدامات درمانی اولیه ازسوی کارشناسان اورژانس آنان به منظور ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha