۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85122449
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مورینیو: هیچ ارتباط عاطفی با تاتنهام ندارم

۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85122449
مورینیو: هیچ ارتباط عاطفی با تاتنهام ندارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا پس از مدت‌ها با پرداختن به دوران ناموفق حضورش در لیگ برتر انگلیس به همراه تاتنهام، اسپرز را یکی از باشگاه‌هایی خواند که هیچ پیوند عاطفی با آن برقرار نکرده است.

به گزارش صبح جمعه ایرنا، خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم در دوران حرفه‌ای مربیگری‌اش که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده، تاکنون در ۱۰ باشگاه فعالیت کرده و هم‌اکنون با فتح لیگ اروپا تنها یک فینال برابر سویا فاصله دارد.

مرد ۶۰ ساله در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی از رم، با تاکید بر اهمیت لذت بردن از فینال پیش رو گفت که «او و قلبش تا ابد با رم گره خورده» اما درباره تاتنهام، باشگاه پیشین او، چنین احساسی وجود ندارد.

سرمربی اسبق تیم‌های پورتو، اینترملان، چلسی، رئال مادرید و منچستریونایند که فصل گذشته با فتح لیگ کنفرانس، رم را به نخستین قهرمانی اروپایی این باشگاه رساند، تاکید دارد که هیچ رابطه احساسی با تاتنهام برقرار نمی‌کند.

مورینیو در آوریل ۲۰۲۱ پس از ۱۷ ماه هدایت تاتنهام و تنها ۶ روز قبل از فینال جام اتحادیه انگلیس از سمتش برکنار شد؛ دیداری که اسپرز در نهایت با هدایت رایان مِیسون، سرمربی موقت این تیم، شکست خورد.

وی درباره حضورش در تاتنهام و عدم داشتن رابطه احساسی با این تیم گفت: شاید دلیلش این بود که در دوران همه‌گیری کرونا بودیم و ورزشگاه همیشه خالی بود. شاید هم به این دلیل بود که آقای لِوی(رئیس تاتنهام) اجازه نداد یک فینال را ببرم و یک جام بیاورم!

مرد پرتغالی افزود: اما این احساس را فقط درباره تاتنهام دارم؛ بقیه تیم‌ها، چلسی، پورتو، رئال مادرید، منچستریونایتد، همگی تیم‌هایی هستند که هنوز پیوند عاطفی با آنها دارم. بارها شده که به خیابان‌های ایتالیا رفتم و به هواداران اینتر برخوردم. در لندن هم همینطور؛ نه تنها با هواداران چلسی بلکه با طرفداران منچستریونایتد برخورد داشتم. و البته رئال مادرید که همه جای دنیا هوادار دارد. همه چیز به حسی که هواداران به شما می‌دهند، بستگی دارد.

وی ادامه داد: مردم فکر می‌کنند که آدم نمی‌تواند همه باشگاه‌ها را دوست داشته باشد. اینطور نیست، من عاضق همه باشگاه‌ها هستم چون عکس آن هم صادق است و باشگاه‌ها هم مرا دوست دارند. درباره رم، بالاخره یک روز جدا می‌شویم اما درست مثل باشگاه‌های قبلی، رم هم تا ابد در قلبم خواهد ماند. البته این موضوع درباره باشگاه آقای لِوی صدق نمی‌کند.

مورینیو همچنین با اشاره به فینال لیگ کنفرانس بین رم و سویا که چهارشنبه هفته جاری در بوداپست، پایتخت مجارستان برگزار می‌شود، گفت که احتمالا پائولو دیبالا به این بازی نخواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha