پیش‌بینی ۳۵۰ میلیارد ریال برای ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کم برخوردار

ارومیه - ایرنا- رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، گفت: برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در مناطق کمتر برخوردار استان حدود ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

مهرداد حبیب نژاد روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بیش از ۹ طرح بازآفرینی شهری در راستای محرومیت زدایی از محلات هدف بازآفرینی شهری در سطح استان در حال اجراست و پیش از این نیز حدود ۲۰ طرح در سطح استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل خانه سلامت، مدرسه ۱۲ کلاسه، چمن مصنوعی، سالن ورزشی، دیوار حایل مدرسه ۱۲ کلاسه، ساماندهی زرینه رود و کانال دفع آب‌های سطحی است.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اظهار کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری در مناطق کمتر برخوردار ارومیه، خوی، سردشت، مهاباد، پیرانشهر و میاندوآب در حال اجرا هستند.

حبیب نژاد گفت: زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف و ساخت خانه محله در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بهسازی و نوسازی در چارچوب توسعه شهری اعم از جامع و تفصیلی با رعایت اصول شهرسازی، فنی و معماری تهیه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha