امام جمعه گناباد : راه اندازی فرودگاه این شهرستان بستر توسعه منطقه را افزایش داد

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد با اشاره به بهره برداری از فرودگاه این شهرستان گفت: راه اندازی این فرودگاه بستر توسعه و رونق منطقه در زمینه های مختلف را افزایش داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: بهره برداری از فرودگاه، بزرگترین رویداد تاریخی این شهرستان بود که در سایه همدلی و مشارکت مردم و پیگیری های مسوولان مختلف به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نقش بسیار مهمی در سرعت بخشی و تکمیل و بهره برداری فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد داشت و در یک سال گذشته هزار میلیارد ریال بدین منظور تخصیص داد و حدود همین میزان هم طی امسال برای توسعه این فرودگاه اختصاص داده است.

امام جمعه گناباد ظرفیت‌های مختلف گناباد در بخشهای اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و درمانی و به خصوص بیمارستان مجهز بهلول گنابادی را یادآور شد و گفت: با بهره برداری از این فرودگاه شاهد افزایش جذب سرمایه گذاران و بیماران خارجی برای درمان در این منطقه و در نتیجه رونق اقتصادی و گردشگری سلامت در گناباد خواهیم بود.

صادقی نسب افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود، راه اندازی فرودگاه گناباد، این شهرستان را به قطب گردشگری سلامت و اقتصادی منطقه تبدیل می کند و موجب تحول اساسی در این شهرستان می شود.

فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد دیروز پنجشنبه چهارم خردادماه جاری با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha