۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85122627
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۰ فرصت‌ سرمایه‌گذاری بجنورد به شهرداران آسیایی معرفی شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: ۷۰ فرصت سرمایه‌گذاری این شهر در نهمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی با هدف رونق گردشگری مرکز خراسان شمالی معرفی شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری بجنورد، جواد حمیدی راوری در سخنرانی اجلاس مجمع شهرداران آسیایی اظهار کرد: شهر بجنورد ظرفیت های اقتصادی، ورزشی و تفریحی زیادی همچون مناطق "پلنگ دره" و "کوه سالوک" برای سرمایه گذاری دارد.

وی با معرفی خرده فرهنگ های خراسان شمالی، گفت: همچنین این منطقه صنایع دستی و جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد که هر یک ظرفیت مناسبی برای رونق گردشگری است.

شهردار بجنورد گفت: بجنورد دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی بسیاری است و زمینه تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگردی را دارد.

به گزارش ایرنا شهردار بجنورد برای حضور در نهمین اجلاس مجمع شهرداران آسیایی که در شهر کازان روسیه آغاز به کار کرده است به این کشور سفر کرد.

نهمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی در شهر کازان مرکز جمهوری تاتارستان روسیه همزمان با گردهمایی سالیانه سازمان منطقه‌ای شهرهای متحد و دولت‌های محلی اوراسیا با بیش از ۱۲۰ شرکت کننده از ۷۵ شهر و ۵۰ کشور جهان در کشور روسیه آغاز شده است.

علاوه بر نشست‌های رسمی هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی و گردهمایی سازمان منطقه‌ای اوراسیا، نشست‌های تخصصی در زمینه نقش شهرها در روندهای جدید جهانی و منطقه‌ای، تمرکززدایی در همکاری‌های بین المللی، و بومی سازی اهداف توسعه پایدار از جمله رویدادهای جانبی این اجلاس هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha