۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85124382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های دزفول خط کشی شد

۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85124382
  ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های دزفول خط کشی شد

دزفول- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های شهرستان دزفول طی هشت ماه گذشته با صرف افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال خط کشی شد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شریف روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: سال گذشته ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های دزفول خط کشی شده بودند که خط کشی‌ها از مهرماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه به ۶۰۰ کیلومتر افزایش یافت و شاهد بیشترین خط کشی بودیم.
وی به افزایش سه برابری خط کشی راه‌های دزفول نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته بیشترین حضور نیروهای راهداری را در احمدفداله داشتیم به طوری که اکیپ‌های راهداری ۲ ماه در دره کاید، سالندکوه و احمدفداله مستقر بودند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول بیان کرد: پل بتنی خرمیزان با صرف چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و اداره راهداری احداث شد.


شریف به نصب تقاطع و مسیرنما در جاده های بن جعفر و انجیرک اشاره کرد و افزود: عید امسال فوتی در حوزه راهداری دزفول نداشتیم.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دزفول درخصوص اجرای روشنایی‌های چندماه اخیر نیز گفت: ۴.۵ کیلومتر روشنایی محور آوج سیاه منصور توسط اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول با صرف ۹۰ میلیارد ریال انجام شد همچنین پنج پایه روشنایی با کمک اداره برق صفی آباد در ورودی میدان آوج از سمت سیاه منصور نصب شد.
وی با اشاره به نصب ۶ پایه روشنایی در قوس پل کهزاد با همکاری اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول و شهرداری امام و برق صفی آباد افزود: ۱۱ پایه روشنایی در محور صفی آباد به سمت بقعه فراش در مرحله نخست با همکاری اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان دزفول، شهرداری صفی آباد و سازمان برق صفی آباد نصب شد.
شریف بیان کرد: سه پایه برج نوری نیز در انتهای آزادراه، میدان حسین کلولی و ۲ دوربرگردان مجتمع رفاهی نساروند و بلوار ملاصدرا انجام شد که به زودی نیز برج نوری میدان حسین کلولی در انتهای آزادراه روشن خواهد شد.

انتقاد معاون فرماندار دزفول از حضور نیافتن شهردار در نشست‌های شورای ترافیک
معاون عمرانی فرماندار ویژه شهرستان دزفول نیز در این نشست گفت: یکی از دلایل برگزاری نشست شورای ترافیک، بررسی مشکلات برج طاووس بود که می‌بایست در این خصوص بحث و تبادل نظر شود ولی این بحث مهم به دلیل حضور نیافتن شهردار به زمان دیگری موکول شد.
امیر احسانیان از اجرا نشدن مصوبات شورای ترافیک توسط شهرداری انتقاد کرد و افزود: برخی مصوبات نشست‌های قبل شورای ترافیک روی زمین مانده که شهرداری باید در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به وجود موتورسواران زیاد در شهرستان دزفول و علاقه جوانان به این ورزش اظهار کرد: با توجه به نیاز منطقه، باید پیست موتورسواری در دزفول احداث شود که احداث این پیست از نظر ترافیکی بلامانع است.
معاون عمرانی فرماندار ویژه دزفول گفت: زمینی که برای احداث پیست موتورسواری دزفول در نظر گرفته شده توسط مسوولان مربوطه بازدید میدانی می‌شود تا تصمیم گیری‌های نهایی انجام شود.
جانمایی پارکینگ هایپرمارکت‌ها موردتوجه قرار گیرد
احسانیان اظهار کرد: هایپرمارکت‌ها باید ضمن عارضه سنجی، مکان مناسبی برای پارکینگ خود در نظر بگیرند چرا که نبود پارکینگ در این اماکن موجب اعتراض و گله مندی شهروندان شده است.
معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول درخصوص نصب دوربین‌های سطح شهر نیز گفت: ۲ دوربین در بلوار ارتش و جاده اندیمشک فعال شده است.
وی با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول بیان کرد: زمستان گذشته بارندگی زیادی در احمدفداله داشتیم به طوری که ۲ هفته جاده مسدود بود و نیروهای راهداری به صورت جهادی این مسیر را بازگشایی کردند.
احسانیان همچنین از شهرداری‌ها بابت اجاره خودرو و همکاری با گشت نامحسوس پلیس قدردانی کرد و گفت: اقدامات خوبی نیز در جاده دزفول - شوشتر، سردشت و شهیون توسط شهرداری‌ها انجام شده تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی افزود: خوشبختانه با این اقدامات، فوتی تصادف درون شهری در فروردین و اردیبهشت ماه ثبت نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha