۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85124582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیازمند همراهی نمایندگان مجلس در بحث احکام برنامه هفتم توسعه هستیم

تهران- ایرنا- مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: همانند الطافت نمایندگان در برنامه و بودجه سال جاری، شاهد همین توجه و تاثیر در احکام برنامه هفتم توسعه نیز باشیم.

به گزارش ایرنا، ارشاد استعدادی، در نشست مدیران و مسئولین امور مجلس معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با تاکید بر سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه تعامل دولت و مجلس، گفت: خوشبختانه تعامل خوب و دوطرفه با نمایندگان و اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس داریم و برنامه ریزی دقیقی برای انجام رفع مشکلات حوزه های انتخابیه نمایندگان در دستور کار قرار داده ایم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افزایش مکاتبات نمایندگان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: در سال گذشته شاهد افزایش ۷۸ درصدی رشد در پیگیری ها و مکاتبات از سوی نمایندگان بوده ایم که نشان از اهتمام دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ در تحقق مصوبات سفر و دستورات مقام عالی وزارت دارد.

استعدادی افزود: حضور وزیر و معاونین وزارت فرهنگ در شهرستان ها به دعوت نمایندگان، نشان از تعامل خوب و عزم در رفع ناعدالتی های فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم همانند الطافت نمایندگان در برنامه و بودجه سال جاری، شاهد همین توجه و تاثیر در احکام برنامه هفتم توسعه نیز باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha