اورژانس ۱۱۵و بهزیستی قم ماموریتی در خصوص تحویل نوزاد نداشته‌اند

قم- ایرنا- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی قم ضمن تکذیب خبر رها کردن نوزاد در یکی از مناطق این استان اعلام کردند: ماموریتی در خصوص تحویل نوزاد نداشته‌اند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا‌، در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده‌است: در پی درج خبری در برخی از کانال‌های خبری مبنی بر ماموریت اورژانس قم در خصوص تحویل نوزاد در یکی از مناطق قم، به اطلاع می‌رساند که اورژانس ۱۱۵ قم به هیچ عنوان چنین ماموریتی نداشته و مطلب درج شده در برخی از کانال‌های خبری تکذیب می‌شود.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ذکر شده‌است: از همشهریان تقاضا می‌شود که اخبار مربوط به حوزه سلامت و بهداشت و درمان را فقط از کانال اطلاع‌رسانی @webdaqom در پیام‌رسان ایتا و یا سایت دانشگاه علوم پزشکی قم به آدرس www.muq.ac.ir پیگیری نمایند.

این گزارش حاکی است: از رسانه‌های خبری استان نیز تقاضا می‌شود در خصوص انتشار چنین اخباری تامل بیشتر کرده و از مراجع ذی‌صلاح و ارگان‌های مربوطه در خصوص صحت‌وسقم آن کسب خبر کنند تا موجب بر هم زدن آرامش روانی جامعه نشوند.

مسئول روابط عمومی بهزیستی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: در چند روز گذشته هیچ گزارشی مبنی بر رها کردن نوزاد و یا تحویل نوزادی به یکی از شیرخوارگاه‌های این استان به این مرکز اعلام نشده‌است.

طی دیروز و امروز برخی کانال‌های خبری ، ادعا کرده‌بودند که نوزادی دریکی از مناطق استان قم رها شده‌است.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha