۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85124685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

این راه اعتراض نیست؛ کودکان ۸ ساله از جودو چه می‌دانند؟ + فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با نشست خبری رئیس فدراسیون جودو، تعدادی برای اعتراض به عملکرد او مقابل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تجمع کردند که اکثر آنها نونهالان و نوجوانان بودند.

به گزارش ایرنا؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو امروز یکشنبه در نشستی خبری پاسخگوی اتفاقات پیش آمده برای این رشته و همچنین خودش بود و در خصوص موارد مختلف شفاف‌سازی کرد.

نشستی که حواشی نیز به همراه داشت و رئیس جوان فدراسیون، سعی کرد با کُد دادن در خصوص موارد مختلف، دشمنانش را معرفی کند.

اما در حالی که حدود ۲۰ دقیقه از آغاز نشست خبری گذشته بود، صدای معترضینی که مقابل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تجمع کرده بودند به گوش رسید.

آنها با سر دادن شعارهایی خواستار کناره گیری میراسماعیلی شدند. بعد از اتمام نشست خبری و زمانیکه نمایندگان رسانه‌ها برای تهیه فیلم و گزارش از این تجمع به بیرون از فدراسیون رفتند، با صحنه‌ای غیر منتظره مواجه شدند.

جمعی حدودا ۳۰ نفره که بیشتر آن را دختران نونهال و نوجوان تشکیل می‌دادند. هرچند در این میان چند چهره جودویی هم دیده می‌شد اما سوال اینجاست که دختران و کودکان هشت یا نهایتا ۹ ساله، از جودو چه می‌دانند که معترضین برای این تجمع از آنان استفاده کردند.

اصلا آنها میراسماعیلی یا وزیر ورزش را می‌شناسند که مخالفان از این کودکان برای رسیدن به اهدافشان استفاده کردند.

بی تردید هر رئیس فدراسیونی مخالفانی دارد و این مساله در طول تاریخ ورزش ایران همواره وجود داشته است. هیچی مدیری هم بی‌عیب نیست. حق اعتراض و نقد هم برای همه محفوظ است اما روش آن تفاوت دارد.

اگر نقد، کاملا فنی و منطقی باشد قطعا مفید و کارساز خواهد بود اما استفاده از کودکانی که شاید حتی فرق جودو را با دیگر رشته‌های ورزشی ندادند، اقدامی عجیب و غیر قابل تصور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha