تکواندو قهرمانی جهان؛ حریفان مدانلو و رضایی مشخص شدند

تهران- ایرنا- قرعه‌کشی روز اول رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو در جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن آقایان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت که در روز اول مسابقات تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان و ۶۸- کیلوگرم آقایان به میدان می‌روند. تینا مدانلو و متین رضایی نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز پیکارها خواهند بود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان با حضور ۵۰ تکواندوکار، مدانلو ابتدا با مدینا میرابزالووا از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری، حریف ندا لعرج تکواندوکار عنوان‌دار مراکشی خواهد شد. در سمت جدول مدانلو ،اسکایلر پارک رقیب صاحب نام کانادایی و زونگشی لو از چین و نفر اول رنکینگ و طلایی جهانی مکزیک ۲۰۲۲ قرار دارند.

تکواندو قهرمانی جهان؛ حریفان مدانلو و رضایی مشخص شدند


در وزن ۶۸- کیلوگرم آقایان نیز ۷۳ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند که پرترافیک‌ترین وزن این دوره از مسابقات لقب گرفته است. رضایی براساس قرعه کشی در بالای جدول ابتدا باید با راج چوهان از هند روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه نمایندگان سیرالئون و برزیل پیکار خواهد کرد. در سمت جدول رضایی، خاویر پرز پولو تکواندوکار صاحب نام اسپانیایی و نایب قهرمان رقابت‌های جهانی منچستر ۲۰۱۹ حضور دارد.

هدایت تیم ملی تکواندو در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی است. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی است و مسعود حجی‌زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha