۲ پیروزی رضایی در تکواندو قهرمانی جهان؛ متین به ستاره ماتادورها رسید

تهران- ایرنا- تکواندوکار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم تکواندوی مردان ایران به ۲ پیروزی متوالی در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش ایرنا، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از امروز (دوشنبه) در سالن ۲۵ هزار نفری کریستال شهر باکو در جمهوری آذربایجان آغاز شد.

در این دوره از مسابقات ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) به مدت هفت روز به رقابت خواهند پرداخت که در روز اول مسابقات تکواندوکاران اوزان منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان و منهای ۶۸ کیلوگرم مردان در حال رقابت هستند. تینا مدانلو و متین رضایی نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز پیکارها هستند که مدانلو با شکست برابر حریفش در دور نخست، حذف شد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مردان که با حضور ۷۳ تکواندوکار، شلوغ‌ترین وزن این رویداد است، متین رضایی که در آخرین لحظات جانشین دانیال بزرگی شد در دور نخست برابر راج چوهان از هند به برتری دست یافت.

رضایی سپس به مصاف ویکتور سوزا از برزیل رفت و در مبارزه‌ای تماشایی به برتری دست یافت.

تکواندوکار جوان ایران در راند نخست که بسیار حساس و نزدیک دنبال شد به برتری ۶ بر ۵ رسید تا با روحیه بالایی به کار ادامه دهد. وی در راند دوم هم که امتیازات زیادی در آن رد و بدل شد با حساب ۱۶ بر ۱۴ صاحب پیروزی شد تا در مجموع با برتری در ۲ راند متوالی، شیاپچانگ را به عنوان فرد برنده ترک کرده و به دور سوم راه پیدا کند.

رضایی دور سوم به مصاف خاویر پرز پولو تکواندوکار صاحب نام اسپانیایی خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha