۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85124934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوان افغان در کانال آبیاری کشاورزی دزفول غرق شد

۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85124934
جوان افغان در کانال آبیاری کشاورزی دزفول غرق شد

دزفول- ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جسد جوان افغان غرق شده در کانال شاه ولی دزفول کشف و توسط آتش نشانان از آب بیرون آورده شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد یکشنبه افزود: ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز پس از تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، گزارش غرق شدن یک جوان افغانستانی در کانال شاه ولی دزفول اطلاع رسانی شد.
وی افزود: اکیپ غواصی سازمان بلافاصله با تجهیزات کامل به محل حادثه واقع در کانال شاه ولی روبروی تالار محسنی اعزام و اقدام به جستجو و غواصی در محدوده گزارش شده کردند.

بهشتی بیاح کرد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس آگاهی در دست بررسی است یک جوان حدودا ۲۳ ساله اهل افغانستان در کانال آبیاری شاه ولی غرق شد که توسط اکیپ غواصی سازمان کشف و از آب بیرون آورده شد.
رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهارکرد: جسد کشف شده جهت طی کردن مراحل قانونی تحویل نیروهای انتظامی حاضر در محل شد.
بهشتی فرد گفت: خبر غرق شدن پیر مردی حدودا ۶۵ ساله اهل و ساکن دزفول از صبح روز جمعه به سازمان آتش نشانی اطلاع رسانی شده که علاوه بر گشت زنی در رودخانه دز امروز صبح نیز پس از هماهنگی جهت پایین آوردن سطح آب، اکیپی از غواصان آتش نشانی برای کشف جسد یاد شده اقدام به جستجو و غواصی کردند ولی متاسفانه بدون نتیجه ماند و به روز بعد موکول شد.
وی از همکاری اکیپ غریق نجات در بوستان ساحلی دووه سادات کلکچی با آتش نشانان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha