کارخانه: اقدام آمریکایی‌ها عمدی بود/ موسوی پذیرفته که نمی‌شود پرواز «بیزینس‌کلاس» گرفت

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران گفت: موسوی پذیرفته که با این هزینه‌ها نمی‌شود پرواز بیزینس‌کلاس گرفت. او یک کاپیتان مقتدر است و با سرمربی تیم ملی هماهنگی کاملی دارد.

مصطفی کارخانه روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ اظهار داشت: در لیگ ملت‌ها هیچ حریفی آسان نیست؛ اما تیم ملی ایران هم تیم قدرتمندی است. من در کنار تیم ملی هستم و خوشبختانه روند رو به رشدی دارد. کادر فنی تیم ملی صادقانه کارش را انجام می‌دهد و تمرینات جدی است. مربی خارجی هم تاثیر مثبتی روی تمرینات داشته و همه این‌ها نوید روزهای خوب را می‌دهد. تیم ملی دارای بازیکنان جوانی است که حالا این بازیکنان تجربه خوبی کسب کرده‌اند و با خلق و خوی کادرفنی آشنا شده‌اند و به این کادر اعتماد دارند.

وی افزود: در لیگ ملت‌ها همه بازی‌ها حکم فینال را برای ما دارد. به همین دلیل بازیکنان می‌دانند باید با رویکرد بهتر و با مهارت بالا بازی کنند. تیم ملی فعلی می‌تواند مقابل همه تیم‌ها قدرتمند ظاهر شود. البته احتمال دارد شکست‌هایی هم رخ دهد که طبیعی است؛ اما اگر تیم ملی از همه ظرفیت‌هایش استفاده کند توان شکست هر حریفی را دارد. در حال حاضر تیم ملی والیبال حدود هشتاد درصد آمادگی دارد. امیدوارم آمادگی این تیم تا بازی با ژاپن به بالای ۹۰ درصد برسد.

مشاور فنی تیم ملی والیبال در مورد اولین بازی ملی‌پوشان والیبال ایران که مقابل ژاپن است، گفت: ژاپن میزبان است و به خاطر دیدارهای تدارکاتی زیادی که داشته، هماهنگ‌تر از ما باید باشد. اگر بتوانیم مقابل این تیم پیروز شویم شرایط‌مان بهتر می‌شود و در سایر بازی ها با اعتماد به نفس بیشتری به میدان می‌رویم. امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص کارشکنی آمریکا در خصوص ویزای ملی‌پوشان والیبال عنوان کرد: به نظر من اقدام آمریکایی‌ها عمدی بود تا از این طریق روی عملکرد تیم ملی تاثیر منفی بگذارند. رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای که داشت به این موضوع واکنش درستی انجام داد و گفت که اگر آمریکا توانایی میزبانی ندارد ما حاضریم میزبانی هفته سوم را بر عهده بگیریم.

کارخانه در خصوص اینکه محمد موسوی درخواست پرواز بیزینس کلاس کرده بود و تکلیف این مسئله چه شد، اظهار داشت: این مسئله نشان می‌دهد موسوی مسئولیت‌پذیر است و دوست دارد نتیجه خوب بگیریم. ما در لیگ ملت‌ها مسیرهای طولانی را باید طی کنیم و بازیکنان نیازمند ریکاوری هستند. البته موسوی پذیرفته که با این هزینه‌ها نمی‌شود پرواز بیزینس‌کلاس گرفت. او یک کاپیتان مقتدر است و با سرمربی تیم ملی هماهنگی کاملی دارد.

مشاور فنی تیم ملی والیبال در مورد اینکه خلاء میلاد عبادی‌پور در تیم ملی احساس خواهد شد، گفت: عبادی پور از والیبال به اینجا رسید. او خودش نیامد و امیدوارم خلا او را بازیکنان دیگر پر کنند. عبادی‌پور به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست به تیم ملی بیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم، تیم ملی بتواند بهترین نتیجه را در لیگ ملت‌ها کسب کند. از رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم مثل همیشه حامی تیم ملی باشند و کمتر به حواشی توجه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha