دفتر یونیسف خود را متعهد به حمایت از کودکان می‌داند

کرمانشاه - ایرنا - معاون رییس دفتر یونیسف در ایران گفت: این نهاد خود را متعهد به حمایت از کودکان و نوجوانان در جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مونیکا نلسون روز دوشنبه در کارگاه توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد افزود: دفتر این سازمان در ایران خود را متعهد به حمایت از کودکان و نوجوانان در جمهوری اسلامی ایران می داند و تلاش می کند به عنوان تنها نهاد سازمان ملل متحد برای کودکان و نوجوانان در جهان، در راستای بهبود و افزایش رفاه نوجوانان و جوانان با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران تلاش نماید.

دفتر یونیسف خود را متعهد به حمایت از کودکان می‌داند

وی افزود: یونیسف در تلاش است با همراهی و همکاری با طیف وسیعی از شرکای کاری، در ۱۹۰ کشور و نقطه از جهان از جمله ایران برای کودکان و نوجوانان فعالیت کند تا به تعهداتش برای همه کودکان، نوجوانان و جوانان، به ویژه آسیب پذیرترین آنها در جامعه، جامه عمل بپوشاند.

معاون نماینده دفتر یونیسف در ایران، توسعه مهارت آموزی،توانمند سازی و بهبود زندگی و رفاه نوجوانان و جوانان را هدف مهم این کارگاه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، کارگاه مشورتی چهار روزه آشنایی، پیاده سازی و گسترش توانمندسازی، بهزیستی و کارآفرینی اجتماعی نوجوانان و جوانان صبح امروز با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان، جانشین دفتر یونیسف در ایران، معاون امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به میزبانی کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد.

دفتر یونیسف خود را متعهد به حمایت از کودکان می‌داند

این کارگاه با همکاری سازمان یونیسف، اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان و جمعیت افرای سبز برگزار می شود و ویژه سازمان های مردم نهاد جوانان ۱۵ استان منتخب کشور است.

در این کارگاه مباحثی همچون چگونگی حمایت روانی-اجتماعی از نوجوانان و جوانان آسیب‌پذیر،کمک به ایجاد سلامت روان در آنها، توانمندسازی اجتماعی و حرفه‌ای نوجوانان و جوانان آسیب پذیر، کارآفرینی اجتماعی و اشتغال زایی ویژه این گروه های آسیب پذیر آموزش داده می شود.

این کارگاه از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha