معاون استاندار لرستان: امام خمینی (ره) تمثال انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امام خمینی (ره) تمثال انقلاب هستند و پرداختن به شخصیت ایشان، مصداق اصیل و اساسی حرکت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مجید منعمی روز سه شنبه در سومین جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ایشان، برنامه‌های مختلفی به همت فرمانداران و فرماندهی نواحی سپاه شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: به‌صورت خاص، پاسداران در مجموعه مقدس سپاه پاسداران مشغول خدمت و به صورت عام همه دغدغه‌مندان نسبت به انقلاب، اسلام و ارزش‌های اسلامی پاسدار هستند و افرادی که این دغدغه را دارند اجازه نخواهند داد عَلَم امام(ره) بر زمین بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه باید به صورت ویژه به شخصیت امام (ره) بپردازیم تصریح کرد: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس ماموریت ذاتی خود در زمینه همکاری با ستاد گرامیداشت ارتحال، خدمات قابل قبولی ارائه دهند تا این مراسم ویژه برگزار شود.

منعمی افزود: تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری نیز در شهرداری‌ مرکز استان و سایر شهرهای مختلف به‌گونه‌ای انجام شود که بزرگداشت ارتحال امام (ره) به عنوان محور اصلی و اساسی انقلاب نمود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha