۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85127385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط اصلی انتقال برق روستای محمدصالحی گناوه بهینه‌سازی شد

گناوه - ایرنا - سرپرست اداره برق گناوه گفت: خط اصلی انتقال برق روستای محمدصالحی و ۲ روستای در امتداد مسیر این شبکه شامل فخرآوری و گماران، بهینه‌سازی و اصلاح شد.

رضا کوفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدلیل اینکه خط انتقال برق روستاهای یادشده در فصل بارندگی و رطوبت و شرجی تابستان با مشکل قطعی مواجه روبرو بودند، اصلاح و بهینه سازی آن در دستور کار و اجرایی شد.

وی گفت: با انجام اصلاح و بهینه سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستای محمدصالحی که در راستای افزایش پایداری و جلوگیری از قطعی برق در فصول بارندگی و شرجی و رطوبت صورت گرفت، ۲۷۰ مقره نگهدارنده سیم‌های انتقال برق به این روستا تعویض و نصب شد.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: در این طرح در مجموع ۶ هزار و ۳۰۰ متر از خط ۲۰ کیلو ولت محمدصالحی با هزینه پنج میلیارد ریال اصلاح شد.

وی اظهار کرد: برای تعویض و نصب مقره‌های جدید خط انتقال روستای محمدصالحی، گروه جهادی متشکل از ۶ گروه گناوه، دیلم، نواحی دشتستان، امور یک بوشهر و پیمانکاران بومی همکاری داشتند.

کوفی بر مدیریت مصرف بهینه برق در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: کلیه ادارات و ارگان‌های دولتی از ۱۵ خرداد جاری تا شهریور جهت جلوگیری از قطعی برق بعد از پایان وقت اداری نسبت به خاموش کردن مصرف کننده‌های غیر ضروری همکاری کنند و در صورت رعایت نکردن، برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره برق گناوه از کلیه مشترکان خواست ضمن اینکه در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، از تخفیف و یا پاداش صرفه‌جویی در فصل تابستان حتی بیشتر از سال قبل بهره‌مند شوند.

وی یادآورشد: شهرستان گناوه بیش از ۵۶ هزار مشترک برق دارد که از این مجموع یک هزار و ۳۶۶ مشترک در روستاهای محمدصالحی، گماران و فخرآوری است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha