انحراف پراید در آزاد راه تهران _ قم ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

تهران_ ایرنا_ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برخورد خودرو پراید به نیوجرسی های میانی آزادراه تهران - قم سبب شد که خانمی ۷۲ ساله و آقایی با ۶۹ سال سن، جان خود را از دست دهند و سه سرنشین دیگر هم مصدوم شوند.

سید جلال ملکی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: این حادثه در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب آزاد راه تهران به قم (مقابل تیر شماره ۲۲۰) به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و ماموران ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پراید با پنج سرنشین هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی های میانی بزرگراه، وارد لاین مخالف شد.

ملکی ادامه داد: در لاین مخالف نیز یک خودروی پرشیا با نیوجرسی های بزرگراه برخورد کرد که البته تلفات جانی و مصدومیت به همراه نداشت.

وی یادآوری کرد: از سرنشینان خودرو پراید یک خانم و آقا حدود ۷۰ ساله جان باختند و سه مصدوم حادثه نیز تحویل عوامل اورژانس شدند.

به گفته ملکی، بر اثر تصادف ترافیک سنگینی در آزاد راه ایجاد شده بود که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به مکان امن، گره ترافیکی ایجاد شده را باز کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha