۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85128227
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دفتر یک شرکت هرمی در رامسر پلمب شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۷
کد خبر: 85128227
دفتر یک شرکت هرمی در رامسر پلمب شد

نوشهر- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در شهرستان رامسر واقع در غرب این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی قیصری روز چهارشنبه در گزارشی در جمع رسانه های گروهی این استان، اظهار کرد: در اجرای طرح شناسایی و پلمپ دفاتر هرمی و شرکت های بازاریابی غیر مجاز، برابر گزارش واصله مبنی بر اینکه یک شرکت بازاریابی شبکه ای با تاسیس دفتر واقع در رامسر اقدام به جذب بانوان شهر جهت سرمایه گذاری کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی های محسوس و نامحسوس و تایید خبر واصله موضوع بلافاصله به دادستان شهرستان اعلام و دستورات لازم در خصوص جلب لیدر و همچنین توقیف مدارک و مستندات، پلمب دفتر اخذ و ماموران در معیت عوامل پلیس اماکن و بازرس اتحادیه اصناف به آدرس اعلامی اعزام که در بدو ورود مشخص شد که شرکت فاقد هرگونه تابلو جهت فعالیت بوده و چندین نفر از بانوان در داخل دفتر حضور دارند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: طی بررسی و مشاهده دفاتر مشخص شد که شرکت فاقد هرگونه مجوز فعالیت است و تحت عنوان شرکت بازارسازی نوین اقدام به جذب بانوان می کرد و توسط فردی با شیوه و شگرد شرکت های هرمی بدون مبادله هرگونه کالا مبادرت به آموزش و درخواست وجه از فراگیران می کند.

وی ادامه داد: با عنایت به مستندات و جزوه های آموزشی موجود، فعالیت شرکت غیر قانونی محرز و با اجرا حکم قضایی مسوول شرکت دستگیر و مدارک و مستندات توقیف و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت و همچنین دفتر شرکت نیز پلمپ شد.

سرهنگ قیصری گفت: متهمه در تحقیقات تکمیلی با توجه به شرایط و مدارک موجود به بزه انتسابی اعتراف و پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha