۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85128329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر تعاون: دولتمردان به روند پیشرفت امور نظارت مستمر دارند

پیشوا- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتمردان بر اساس وظایف ذاتی به صورت مستقیم و مستر بر روند پیشرفت امور در مناطق مختلف کشور نظارت مستمر دارند و مسائل را بررسی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت قطار حومه‌ای تهران – پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین و به منظور ابلاغ سلام رئیس جمهور، سفر به شهرستان پیشوا به عنوان شهر خون و قیام در دستور کار قرار گرفته تا ضمن دیدار با مردم، مسائل و مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی دولتمردان، نظارت عملیاتی و میدانی از پیشرفت امورات در مناطق مختلف کشور است از این رو، بازدیدی از قطار حومه‌ای تهران – پیشوا صورت گرفت تا مطالبات مردم که از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه پیشوا ارائه شده، از نزدیک مورد ارزیابی قرار گیرد.
وزیر تعاون افزود: تمام تلاش دولت سیزدهم این است که با همت مضاعف، بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا شرمنده مردم خونگرم و انقلابی نباشیم و مشکلات در کمترین زمان رفع شود.
مرتضوی تصریح کرد: تصمیماتی در خصوص قطار حومه‌ای و درمانگاه تأمین اجتماعی پیشوا اتخاذ شده که از اثرات آن به زودی مردم پیشوا برخوردار می‌شوند.
دولت به پاس قیام خونین ۱۵ خرداد خدمات ویژه‌ای به مردم پیشوا ارائه می‌کند
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت سیزدهم به پاس قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین، خدمات ویژه‌ای به مردم پیشوا ارائه می‌کنند که این خدمات تا پایان خرداد به مردم ارائه می‌شود.
حسین نوش‌آبادی فازود: بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه‌ای تهران – پیشوا و دیدار و گفت‌وگو با مردم باعث شد که وی در جریان مشکلات و معضلات مردم در استفاده از حمل و نقل ریلی قرار گیرد و در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان، دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شود.
وی گفت: قطار حومه‌ای تهران – پیشوا از مشکل تهویه هوا، کمبود واگن و وضعیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که وزیر تعاون با تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستورات لازم برای رفع هر چه سریعتر این مشکل با همراهی وزارت تعاون را صادر کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: افتتاح ساختمان تأمین اجتماعی نیز یکی ازمطالبات مردم و جامعه کارگری شهرستان پیشوا است که قرار شد بر اساس مصوبه سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان مستقل تأمین اجتماعی در خرداد ماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کند.
نوش‌آبادی افزود: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد تا اعتبار لازم برای تجهیز امکانات مرکز فنی و حرفه‌ای پیشوا اختصاص پیدا کند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha