ارائه خدمات حمایتی به ۴۰ خانواده پرنوزاد در زنجان

زنجان - ایرنا - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته ۴۰ خانواده دارای فرزند پرنوزاد ( سه قلو و بیشتر) از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند شدند.

اصغر پناهی روز پنجشبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد حوزه حمایت‌های اجتماعی کمک به تأمین هزینه‌های مورد نیاز خانواده‌های پرنوزاد (سه قلو و بیشتر) نیازمند واجد شرایط است، افزود: در قالب این خدمت بخشی از هزینه‌های این گروه از جامعه هدف به صورت کمک‌های بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.
وی اظهار داشت: خانواده‌های پر نوزاد (سه قلو و بیشتر ) پس از بررسی نیازمندی از خدمات این نهاد در قالب کمک معیشت، کمک هزینه خرید مسکن و اشتغال زایی بهره‌مند می‌شوند.
پناهی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ خانواده دارای فرزند پرنوزاد ( سه قلو و بیشتر) از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود بیش از یک میلیارد تومان در قالب کمک معیشت، کمک هزینه خرید مسکن و وام قرض الحسنه ضروری برای خرید مسکن به این خانواده ها پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: این خدمات با هدف تحکیم و تعالی نهاد خانواده و ترغیب آنها به فرزندآوری، برای رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha