۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85128702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۳۴ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده ۲ شهرستان زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - همزمان با دهه کرامت ۱۳۴ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهرستانهای زنجان و ابهر به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح این واحدها افزود: در راستای اجرای برنامه نهضت ملی مسکن تعداد یک هزار و ۲۴ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان در حال نوسازی است که تعداد ۱۳۴ واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

اصغر اسماعیلی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۲۰ پروژه اجرا شده که سهم تعداد واحد مسکونی نوسازی شده ۲ درصد و تعداد پروژه های در دست ساخت در محلات بافت فرسوده تعداد ۲۶۸ پروژه است.

این مسوول با بیان اینکه سهمیه استان زنجان از محل ۲۰۰ هزار واحد مسکونی سه هزار و ۱۴۴ واحد مسکونی است ادامه داد: بافت‌های فرسوده از ظرفیت‌های بالایی برای نوسازی و تولید مسکن برخوردار هستند.

به گفته مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان برنامه‌های حوزه بازآفرینی شهری طی سال جاری در چهار محور شامل "نوسازی مسکن، تکمیل خدمات روبنایی و زیر بنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری، بهسازی معابر خاکی در محلات هدف بازآفرینی شهری و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان" پیگیری خواهد شد.

پنج هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha