آتشنشانی زنجان در ۳۱۶ عملیات شرکت کرد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از انجام ۳۱۶ عملیات توسط آتش‌نشانی زنجان خبر داد و گفت: از این آمار ۱۰۳ مورد مربوط به عملیات اطفای حریق، ۱۲۳ مورد عملیات نجات و ۹۰ مورد عملیات متفرقه بوده است.

مجید امیرفضلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان گفت: آتش‎نشانی زنجان از ابتدای سال جاری در عملیات‌های مختلف در قالب امداد و نجات و اطفای حریق حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا آخر اردیبهشت ماه ۱۷ هزار و ۲۰۹ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۹ مورد موفق بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: کل عملیات انجام شده در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت ۳۱۶ مورد بوده است.

امیرفضلی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عملیات‌های انجام شده در سال جاری مربوط به سقوط یک نفر از طبقه هشتم واحدهای مسکن ملی به طبقه پنجم بود که در قالب عملیات امداد انجام شد، افزود: شخصی که در این حادثه دچار شکستگی اعضایی از بدن شده بود نجات یافت.
وی انفجار منزل در یکی از مناطق زنجان را که موجب تخریب منازل مسکونی مجاور شده بود را هم از دیگر عملیات‌های مهم این سازمان طی ۲ ماه گذشته عنوان کرد و گفت: بقیه عملیات‌ها مربوط به حریق منزل و خودرو بوده است.
وی تصریح کرد: عملیات‌های مربوط به امداد هم مربوط به نجات شخص از آسانسور، نجات از چاه، خارج کردن انگشتر از انگشت، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار، صید حیوانات موذی، تصادفات، سقوط و ریزش اجسام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha